Powered By BloggerTips.gr

8 Οκτ 2016

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ...ΓΡΑΦΕΙ ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΠΡΙΝ ΓΚΡΙΝΙΑΞΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΤΗΣΕΩΝ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ....ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ...

Την Κυριακή 9/10, Δευτέρα10/10, Τετάρτη 12/10 & Πέμπτη 13/10, δε θα γίνουν οι πτήσεις από και προς τα ελληνικά αεροδρόμια λόγω των δύο σαρανταοκτάωρων απεργιών των Ελλήνων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας. Πριν γκρινιαξετε για την ταλαιπωρία να σας πω ότι η απεργία γίνεται και για. ΕΣΑΣ κι όχι μόνο γι εμάς. Για όλους όσους ταξιδεύουν και θέλουν να φτάσουν με ασφάλεια στον προορισμό τους. Και να γιατί: 
- Σύμφωνα με το νόμο που ήδη ψηφίστηκε, τα χρήματα που πληρώνουν οι αεροπορικές εταιρείες για την εξυπηρέτηση στον ελληνικό εναέριο χώρο, που πρέπει αυστηρά να χρησιμοποιούνται στην αεροναυτιλία, θα συντηρούν τα ζημιογόνα αεροδρόμια που δε δόθηκαν στη FRAPORT. Να σας το πω αλλιώς: Δώσαμε στους ξένους τα αεροδρόμια που έχουν κέρδος και μας έμεινε ο κατιμάς. Ποιος θα τα συντηρεί; Τα χρήματα της αεροναυτιλίας! Ποια δηλαδή; Αυτά που θα
έπρεπε να γίνονται μηχανήματα, εκπαιδεύσεις, εξοπλισμός, μισθοδοσία (Ναι, και μισθοδοσία. Επειδή τα επιδόματα μας δεν προέρχονται από το κρατικό προϋπολογισμό, παρά από αυτά που μας πληρώνουν οι εταιρείες. Και όχι, δε ζητάμε αυξήσεις στους μισθούς).
Κι όλα αυτά σε μια υπηρεσία που δεν έχει χαρτί υγείας εδώ και δυο χρόνια, οι κόλλες Α4 διακινούνται στη μαύρη αγορά, το κλιματιστικό δε λειτουργεί και το ασανσέρ δε συντηρείται. Το δε προσωπικό είναι πλέον τόσο λίγο που παίρνει θερινή άδεια 4 ημέρες μην τυχόν και χάσει τη σάουνα της δουλειάς. Και τώρα σου λένε ότι θα κόψουμε κι απ αυτά! Η Lufthansa ας πούμε που πληρώνει για να πετάει σε ένα ασφαλές περιβάλλον, με αξιόπιστα συστήματα, σύγχρονες τηλεπικοινωνίες, με έναν εκπαιδευμένο και αποδοτικό ελεγκτή από κάτω -έναν ελεγκτή που μπορεί να πάει τουαλέτα όταν το θελήσει και δε χρειάζεται να κρατιέται- και έχει και τις αντίστοιχες απαιτήσεις και καλά κάνει, δε ξέρει ότι κάνει έκπτωση σε όλα αυτά για να κλείσει τις τρύπες της ζημιάς από το αεροδρόμιο π.χ της Αστυπάλαιας - τελείως παράτυπα κατά τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.

-Η κυβέρνηση αποφάσισε, με παγκόσμια πρωτοτυπία, ότι ελεγκτές μπορούν να γίνουν όλοι. Αυτή είναι ισότητα κύριοι ! Ανεξαρτήτως προσόντων, ανεξαρτήτως ηλικίας! Ενώ λοιπόν παντού ζητούν νέους έως 25 χρόνων το πολύ, εδώ καταργούνται τα ηλικιακά κριτήρια και όποιος θέλει μπορεί να κάνει μετάταξη σε όποια ηλικία θέλει (σε μια δουλειά που μπορεί να κάνεις και πέντε χρόνια σταδιακής εκπαίδευσης για να πιάσεις μικρόφωνο, ενώ μετά τα 55 φεύγεις σιγά σιγά απ την πρώτη γραμμή.)

-Τα έσοδα, απλά δε φτάνουν! Δε φτάνουν για τη συντήρηση των 23 αεροδρομίων και ταυτόχρονα να γινουν όλα αυτά που πρέπει να γίνονται. Και δεν είναι ότι θα κινδυνέψει ακόμα κι η μισθοδοσία, το οποίο φυσικά και είναι σοβαρό, αλλά είναι πλέον θέμα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, safety, που λένε και στο χωριό μου. Οδηγούμαστε στην πλήρη απαξίωση ενός κλάδου, το τελειωτικό χτύπημα. Ενός κλάδου ζωτικής σημασίας για τη μόνη βαριά βιομηχανία που εχουμε: τον τουρισμό.
Μετά την εξαθλίωση των μέσων της εργασίας μας φαντάζομαι θα είμαστε πολύ φτηνοί και έτοιμοι πια για τις εταιρείες που θα μας αναλάβουν. Το αστείο είναι ότι οι ελεγκτές υποχρεούμαστε να συμμορφωνομαατε στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, medicals καθε χρόνο, εξετάσεις στις γλώσσες, minimum ώρες στο μικρόφωνο, υποχρεωτικές εκπαιδεύσεις, καμία έκπτωση στις υποχρεώσεις, αλλιως η άδεια μας αναστέλλεται . Ο εργοδότης μας όμως- το κρατος- δεν τον απασχολεί ιδιαίτερα αν τους τηρεί.

Πριν γκρινιαξετε λοιπόν για την ταλαιπωρία, σκεφτείτε αν όταν είστε μέσα σε ένα αεροπλάνο θέλετε να έχετε την καλύτερη υποστήριξη από κάτω που μπορείτε να έχετε

Δεν υπάρχουν σχόλια: